Putovanje Kroz Vrijeme, Bilo Ko?

Razlog zašto na listi imam nekoliko sledećih zadataka je da ako hoćemo da ljudi dolaze ovamo, moramo se natjecati na globalnom tržištu s jednostavnim pitanjima kvalitete života

Ćinjenica je u današnjem svijetu svi konzumiramo naše telefone, i čim zakoračim na naše tlo i upalim moj mali telefon izgleda kao da sam zakoračila 100 godina unazad u tehnologiji. Sad mi je jasno da nije problem u Bosni nego u BiH telekomu koji drze monopol na usluge, misleći da mogu da naplaćuju rukama i nogama za samo 1/3 onoga što telefon može.

Nakon malo istaživanja …. Npr. Sjedinjene Američke Države su ocjenjene kao najgora od 40 ispitanih zemalja, Španija je druga a Kanada je treća [1]…. ali bilo kako bilo znate li koja zemlja nije bila dio eksperimenta? Jeste li znali da je telefonski servis u BiH skuplji nego u Americi? 

Prije nego vam dam koja je razlika u cijeni, želim da kažem da sam namjerno izabrala najskuplji servis mobitela u Americi. I to iz razloga da pokažem da i najskuplji provider u americi je još uvijek puno jeftiniji od bosanskog…… možemo reći ovako da u Americi postoje neograničeni mob paketi koji se kreću po cijeni od oko 75$ mjesečno, ovisno o pokrivenosti gdje živite. To je otprilike 101KM mjesečno za neograničen razgovor,SMS,MMS i data unutar zemlje.

Za uporedbu ću da koristim moj uobičajni račun za mobitel. Uz najskupljeg providera u Americi moj račun bi bio 163 km. Da ponovim to je bez ograničenja poziva, sms, i korištenje data za mjesec dana, znači bez obzira koliko da koristim račun će uvijek biti isti.

S BiH Telecome to bi bilo malo teže za izračunati, jer imaju različite cijene u različitim dijelovima iste države tako da ću ja korisiti najjeftiniju stopu da pokušam napraviti da “razlika nije tako šokantna” pa ću koristiti jedan od jačih paketa što imaju u ponudi a to je paket MEGA 100.

Sa paketom Mega 100 dobiješ 100 km razgovora, sms i 10MB data… da budem iskrena 100 km ne pokriva moje vrijeme razgovora…. S tim dobijem oko 714 minuta s obzirom da ja koristim oko 2000 minuta mjesečno znači da bi u startu odmah morala dodati još 180km na račun

Eh sada s obzirom das am već prekoračila mojih 100km koji su uključeni u paket to znači da sve moje sms će se naplaćivati po 0,06 km a u prosjeku pošaljem 2014 sms mjesečno što znači dodatnih 120,84 km…..

Šta me zaprepaštava je data…. Ovo radim samo u americi, kada imam mogućnost prosječno trošim 610mb mjesečno koristeći Google Maps, YouTube, online bankarstvo, e-mail, facebook itd…. To znaci da 600mb bih morala da doplatim [to je razlog zašto i ne koristim kada sam u bosni] budući da naplaćuju 0,12km za 100 kilobites to dođe na kraju mjeseca 7,200km. Da stvarno 7,200km mjesečno!!! Znači, moj ukupan račun za jedan običan normalan servis u čijim uslugama uživa većina svijeta i koji je između 101 km i 163 km mjesečno ja bih morala da platim 7.600,84 km. Mislim da niko ne može taj paket da priušti. To je ludnica, osjećam se opljačkano to je zlostavljanje novčanika

Moje pitanje je sada kako da privučemo poslovne ljude i kompanije u našu zemlju kada nismo u mogućnosti da im pružimo pouzdanu pristojnu uslugu komunikacija kako bi mogli da rade svoj posao? Kako da ih dovedemo da napravimo više radnih mjesta, ako oni ne mogu da osjete udobnost doma? Svi znamo da većina poslova danas se obavlja putem telefona email i smart phone, a ja mogu da garantujem da i najbogatiji nisu spremni da plaćaju ovako kad se sve izračuna. Pa čak iIraqima vise mobilni providera što omogućava niže cije radi konkurencije 😦

Iskreno za ovo ja krivim više sile [političare] koji su dopustili da imaju monopol na tržistu….

Jedno zadnje pitanje koje spreman za novi mobitel provider??

~Patriota

BH Telecom Vs. Najskuplji američki usluga
1.7200 km vs. 161 km

[1]  http://www.cbc.ca/news/technology/story/2009/08/11/canada-cellphone-rates-expensive-oecd.html 
[2] cijene se koriste za BiH Telecome došao iz njihove službene web stranice
Komentariši

  • Locations of Site Visitors
